Imię i nazwisko uczestnika
Funkcja
Członek forum TAKNIE
Województwo dolnośląskiekujawsko-pomorskielubelskielubuskiełódzkiemałopolskiemazowieckieopolskiepodkarpackiepodlaskiepomorskieśląskieświętokrzyskiewarmińsko-mazurskiewielkopolskiezachodniopomorskie
Dane instytucji do faktury VAT
DANE KONTAKTOWE Telefon
Email
OŚWIADCZENIE Oświadczam, iż środki wydatkowane na ww. szkolenie pochodzą w co najmniej 70% ze środków z publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29c ustawy o podatku od towarów i usług. TAKNIE Faktury będą wystawione przed wydarzeniem i przesłane na wskazany adres mailowy.
Prosimy o zaznaczenie właściwej opcji udziału w wydarzeniu w formule online:
OPCJA UDZIAŁU Dla członków Forum Sekretarzy:
Zgłoszenie od 14.08.2021 - 630 PLN Cena uczestnictwa w dwóch dniach wydarzenia online obejmuje: udział w sesjach plenarnych, sesjach panelowych oraz warsztatach tematycznych, dostęp do strefy EXPO i stoisk partnerów biznesowych Kongresu, strefy wiedzy i materiałów konferencyjnych. Dostęp do strefy online wydarzenia przez 14 dni do wszystkich wystąpień, dyskusji i prelekcji po zakończeniu Kongresu.
Dla osób niezrzeszonych w Forum Sekretarzy:
Zgłoszenie od 14.08.2021 - 690 PLN Cena uczestnictwa w dwóch dniach wydarzenia online obejmuje: udział w sesjach plenarnych, sesjach panelowych oraz warsztatach tematycznych, dostęp do strefy EXPO i stoisk partnerów biznesowych Kongresu, strefy wiedzy i materiałów konferencyjnych. Dostęp do strefy online wydarzenia przez 14 dni do wszystkich wystąpień, dyskusji i prelekcji po zakończeniu Kongresu.
W przypadku zgłoszenia trzech lub więcej osób w formule online z jednej jednostki przysługuje rabat 10% dla każdej kolejnej osoby. Rejestracja zgłoszenia zostanie potwierdzona ze strony FRDL. Przed realizacją Kongresu uczestnicy otrzymają indywidualny kod dostępu do platformy wydarzenia wraz z informacją o procesie logowania.
UWAGA: Brak zgłoszenia rezygnacji z uczestnictwa w formule online w Kongresie minimum 14 dni przed terminem spowoduje obciążenie Państwa 50% kosztów ogólnych.
Na zgłoszenia Państwa czekamy do 14 września 2021 r.
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) wskazujemy, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa, kontakt mailowy pod adresem: biuro@kongressekretarzy.pl 2. Administrator w związku z uczestnictwem w webinariach oraz wideokonferencjach będzie przetwarzał następujące rodzaje danych osobowych: adres email, imię, nazwisko, oznaczenie pracodawcy, stanowisko służbowe, Pani/Pana głos, o ile będzie udostępniony, a Pani/Pan wykorzysta funkcjonalność dokonywania wypowiedzi w trakcie webinarium bądź wideokonferencji, Pani/Pana wizerunek, o ile będzie udostępniony, a Pani/Pan wykorzysta funkcjonalność udostępnienia wizerunku w trakcie webinarium bądź wideokonferencji, Inne dane, które Pani/Pan udostępni podczas trwania webinarium bądź wideokonferencji – w formie tekstowej, graficznej bądź jakiejkolwiek innej technicznie dostępnej. 3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celach: a) wynikających z Pana/Pani udziału w Krajowym Kongresie Forów Sekretarzy w tym w zakresie list obecności, informowania o programie Kongresu oraz dokumentacji i informowania o przebiegu Kongresu, w tym publikacji Pana/Pani wizerunku/głosu/wypowiedzi w celach promocyjnych w postaci fotografii, filmów, nagrania na stronie www Fundacji, stronie www Kongresu Sekretarzy b) FB, materiałach promocyjnych FRDL, na podstawie zgody w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. c) art. 6 ust. 1 lit. b RODO - umowa zawarta z osobą, której dane dotyczą jako kontrahentem, bądź jako trenerem lub wykładowcą, d) art. 6 ust. 1 lit f - niezbędność do celu wynikającego z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora w zakresie identyfikacji przedstawicieli kontrahenta i osób kontaktowych w zakresie wykonania umowy, 4. Pana/Pani dane osobowe wskazane w pkt 2 będą przechowywane przez okres realizacji i rozliczenia Krajowego Kongresu Sekretarzy, przez okres niezbędny do zapewnienia ochrony osób lub mienia należącego do Administratora, przez okres niezbędny do ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, bądź do czasu wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych. 5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby upoważnione przez administratora oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu administratora: pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków, podmiotom którym powierzymy przetwarzanie danych osobowych w szczególności: dostawcom zewnętrznych systemów teleinformatycznych wspomagających naszą działalność tj do prowadzenia rozliczeń, księgowości, działalności marketingowej oraz udostępniającym platformę do przeprowadzenia telekonferencji, spotkań online, konferencji wideo, webinariów, podmiotom audytującym naszą działalność, bankom w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń. 6. Jednym z dostawców usługi transmisji obrazu, dźwięku oraz innych danych w czasie rzeczywistym jest Zoom Video Communication Inc. (Zoom). Jeżeli webinarium bądź wideokonferencja są nagrywane, wówczas treść komunikacji jest przechowywana w UE. Zoom również zapewnia, że nie ma dostępu do nagranych spotkań, gdyż zapisane dane też są szyfrowane. Zoom przesyła do USA dane telemetryczne (czyli np. informacje o miejscu z którego nachodzi połączenie, ilości przesyłanych danych, komendach wydawanych aplikacji Zoom) i podstawowe dane uczestnika (te, które zostały przez użytkowników wprowadzone a do Zoom podczas rejestracji na spotkanie). Zoom zapewnia zgodność z RODO takiego transferu danych w ramach uczestnictwa w programie Privacy Shield oraz przez zawarcie z nami tzw. standardowych klauzul umownych zaakceptowanych przez Komisję Europejską. 7. Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego – USA tj. dostawcom usług IT (Google). Dane będą należycie chronione w oparciu o certyfikat privacy shield stosowany przez odbiorców danych. 8. Przysługuje Panu/Pani prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. 9. Przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: biuro@kongressekretarzy.pl 10. Na działania Administratora przysługuje Panu/Pani skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 11. Podanie przez Pana/Pani danych osobowych, o których mowa w pkt 2 powyżej, jest dobrowolne i nie jest wymogiem ustawowym lub umownym, ani warunkiem zawarcia umowy, ale jest warunkiem uczestnictwa w Kongresie. 12. W stosunku do Pana/Pani nie będą podejmowanie czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora - Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa, w celach wynikających z mojego udziału w Krajowym Kongresie Sekretarzy, w tym w zakresie kontaktu w kwestiach organizacyjnych, list obecności, informowania o programie Kongresu. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie utrwalania przetwarzania, modyfikacji, upubliczniania mojego wizerunku/głosu/wypowiedzi w całości lub fragmentach w celach promocyjnych w postaci fotografii, filmów, nagrania na stronie internetowej FRDL, stronie www Forum Sekretarzy, materiałach promocyjnych Kongresu oraz FRDL, FB, Youtube, przez Administratora - Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa, w celu dokumentacji i informowania o przebiegu Kongresu.