INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Witamy Państwa na kolejnym Kongresie Sekretarzy, przekazujemy garść informacji organizacyjnych i logistycznych, które pomogą Państwu sprawie uczestniczyć w wydarzeniu.

Kongres rozpoczynamy o godzinie 10:00, przerwę obiadową zaplanowaliśmy na godzinę 13:50.

Zdjęcie grupowe – 13:40-13:50 😉

Po godzinie 17:00 mamy czas na networking. Zapraszamy do foyrer na rozmowy i dyskusje z Sekretarzami, gośćmi i partnerami kongresowymi. Życzymy inspirujących rozmów!

Uczestników którzy uczestniczą w Kongresie w pakiecie z kolacją zapraszamy od 19:45 do sali balowej (piętro II). Życzymy miłego wieczoru i nocy!

Drugiego dnia zajęcia rozpoczynamy o 9:00 (Sala nr 3) lub 9:30 (Sala nr 1 i Sala nr 2). Kongresowe dyskusje będziemy prowadzić do 14:30, a następnie zaprosimy Państwa na lunch.

 

KLUCZOWE INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

  • Doba hotelowa– zameldowanie od 16:00, wymeldowanie do 12:00
  • Godziny śniadania– od 06:30 do 9:30. (o 9:30 rozpoczynamy II dzień zajęć, proponujemy już wtedy wymeldować się tak, by nie tracić cennych dyskusji i prelekcji)
  • Bagażownia jest przy recepcji hotelowej – parter, szatnia na II piętrze – piętro konferencyjne, przy schodach/windach
  • Recepcja kongresowa– parter przy schodach na piętro kongresowe
  • Recepcja z materiałami kongresowym – poziom kongresu II piętro
  • Poziom kongresu/sala kongresowa (zajęcia + kolacja) – II piętro
  • Program aktualny jest na kongressekretarzy.pl w zakładce PROGRAM.
  • Uroczysta kolacja o godzinie 20:00.

Pozdrawiamy serdecznie i służymy Państwu pomocą!

Osoby do kontaktu

Katarzyna Marciniak

Manager Kongresu:
Katarzyna Marciniak-Mordel
tel. 664 482 778
mail: katarzyna.marciniak@frdl.org.pl

Mirosława Karkowska

Program Kongresu i Współpraca z Partnerami:
Mirosława Karkowska
tel. +48 12 634 16 70
mail: miroslawa.karkowska@mistia.org.pl

Biuro Kongresu:
Monika Ziółkowska
tel. 533 898 107
mail: monika.ziolkowska@frdl.org.pl