INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Witamy na kolejnym wydarzeniu Kongres Sekretarzy przekazujemy Państwu garść informacji organizacyjnych i logistycznych, które pomogą Państwu sprawie uczestniczyć w wydarzeniu.

Kongres rozpoczęliśmy o godzinie 10.00 i zakończymy go o godzinie 15.45 lunchem i networkingiem. To czas, który mogą Państwo sporządzić we foyrer na rozmowach i dyskusjach z sekretarzami, gośćmi i partnerami kongresowymi. Życzymy inspirujących rozmów!

Uczestników którzy uczestniczą w Kongresie w pakiecie z uroczystą kolacją zapraszamy 19.15 a 19.30 do foyer przed salą balową (piętro II) w której odbędzie się uroczysta Gala wręczenia statuetek ELOGE. Życzymy miłego wieczoru i nocy!

W czwartek zajęcia rozpoczynamy o 9.30 i kongresowe dyskusje będziemy prowadzić do 14.40. O 14.40 zaprosimy Państwa na lunch.

KLUCZOWE INFORMACJE ORGANZIACYJNE:

  • Doba hotelowa – zameldowanie od 16.00, wymeldowanie do 12.00
  • Godziny śniadania – od 06:30 do 9:30. (9.30 rozpoczynamy II dzień zajęć, proponuję już wtedy się wymeldować by nie tracić cennych dyskusji i prelekcji)
  • Bagażownia jest przy recepcji hotelowej – parter, szatnia na II piętrze – piętro konferencyjne, przy schodach/windach
  • Recepcja kongresowa – poziom kongresu II piętro
  • Poziom kongresu/sala kongresowa (zajęcia + kolacja) – II piętro
  • Program aktualny jest na www.kongressekretarzy.pl w zakładce PROGRAM.
  • Uroczysta kolacja – 19.30 połączona z Galą wręczenia statuetek ELOGE.

Pozdrawiamy serdecznie i służymy Państwu pomocą!


 

 

 

 

 

 

 

Manager Kongresu                                   Program Kongresu i Partnerzy
Katarzyna Marciniak-Mordel                    Marlena Moliszewska-Gumulak
tel. 664 482 778                                           tel. 660 701 013