Iwona Woźniak

Dyrektorka Biura Obsługi Kancelaryjnej, Departament Organizacji i Administracji Urzędu Miasta Lublin

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Studia podyplomowe na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Ukończone liczne kursy i szkolenia z zakresu zarządzania dokumentacją, w tym w ramach EZD. Od 2011 r. koordynator czynności kancelaryjnych Urzędu. Współpracowała w grupach roboczych zajmujących się elektronicznym zarządzaniem dokumentacją i komunikacją elektroniczną powoływanych m.in w ramach działań podejmowanych przez Unię Metropolii Polskich, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji czy Naczelną Dyrekcję Archiwów Państwowych. Udział we wdrażaniu systemu klasy EZD i modelu pracy w EZD w Urzędzie oraz w miejskich jednostkach organizacyjnych Lublina. Na co dzień szkoli i doradza pracownikom Urzędu oraz miejskich jednostek organizacyjnych Lublina z zakresu stosowania normatywów kancelaryjno-archiwalnych, pracy w ramach EZD oraz komunikacji elektronicznej. Administruje i zarządza systemami klasy EZD oraz platformami do komunikacji elektronicznej (ePUAP, eDoręczenia, PEF). Stale monitoruje nowe wymagania dla procesów realizowanych w Urzędzie oraz współpracuje przy ich opisywaniu celem ich optymalizacji, a także integracji systemu klasy EZD z innymi systemami i aplikacjami. Współautorka jednolitych normatywów kancelaryjno archiwalnych zatwierdzonych do stosowania przez około 150 miejskich jednostek oświatowych Miasta Lublin. Administrator platform komunikacji elektronicznej.