Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego zaprasza urzędy administracji samorządowej do Konkursu Dobre Praktyki Organizacji i Zarządzania w Administracji Samorządowej.

Celem Konkursu jest identyfikacja dobrych praktyk i ich popularyzacja i upowszechnianie poprzez publikacje, zwłaszcza na stronie internetowej i newsletterach organizatora i licznych patronów medialnych oraz instytucji współpracujących. Podsumowanie Konkursu i prezentacja wyróżnionych praktyk odbędzie się podczas IX Krajowego Kongresu Sekretarzy organizowanego 30 września – 1 października 2025 r. w Warszawie przez Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej i Krajową Radę Forów Sekretarzy w JST.

Prowadzenie efektywnych działań w obszarach zarządzania stanowi jedno z najważniejszych wyzwań administracji samorządowej. Stałe analizowanie, w jakim kierunku prowadzone są działania, informacja zwrotna o celowości podejmowanych działań ma zadanie inspirujące i rozwojowe i stoi u podstaw realizacji konkursu. Prowadzone działania zarządzających wpływają na efektywność poszczególnych samorządów i ich konkurencyjność w zakresie realizacji polityk publicznych. Dlatego bardzo serdecznie zapraszamy Państwa do podzielenia się zrealizowanymi wdrożeniami, które będą dobrym przykładem i wzorem do dalszego rozwoju działania samorządu.

Doceniane są nie tylko rozwiązania kompleksowe dotyczące działania urzędu, ale także osiągnięcia w różnych obszarach zarządzania zasobami ludzkimi i obsługi klientów. Zgłoszone mogą zostać pojedyncze procesy zarządzania i obsługi. Ocenie podlegają takie praktyki, które zmierzają do ulepszania organizacji wewnętrznej pracy urzędu, poprawy jakości usług realizowanych przez samorząd a tym samy tworzenie dobrych warunków do rozwoju innowacyjności na terenie danej jednostki samorządu terytorialnego.

SZCZEGÓŁY:  https://frdl.org.pl/sekrety-zarzadzania/sekrety-zarzadzania-konkurs-dla-jst-1