Rejestracja na Kongres jest już otwarta!
IX Krajowy Kongres Sekretarzy to jedno z najważniejszych wydarzeń dla administracji samorządowej w Polsce, skierowane do osób pełniących kluczową rolę w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego. Kongres to przestrzeń do wymiany doświadczeń, poszukiwania inspiracji oraz zdobywania wiedzy niezbędnej do skutecznego i nowoczesnego kierowania urzędem. To okazja do spotkania ekspertów, praktyków i przedstawicieli administracji z całego kraju. W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem „Sekretarz przyszłości – nowe regulacje, wyzwania i możliwości”.
Podczas tej edycji będziemy rozmawiać o roli sekretarza jako lidera zmiany i opiekuna zespołu, nowoczesnych technologiach wspierających samorząd, aktualnych zmianach prawnych oraz praktycznym zarządzaniu urzędem. Poruszone zostaną tematy takie jak cyfryzacja JST, promocja gminy, kontrola zarządcza, e-doręczenia, ochrona danych osobowych czy wykorzystanie AI w pracy urzędu. Nie zabraknie także inspirujących przykładów dobrych praktyk z całej Polski oraz konkursu Sekrety Zarządzania wyróżniającego najlepsze rozwiązania organizacyjne i zarządcze.
Już teraz można zgłaszać swój udział w Kongresie. Program wydarzenia dostępny jest TUTAJ, a formularz rejestracyjny TUTAJ. Zapraszamy!

zobacz gdzie jeszcze jesteśmy!