Prowadzenie efektywnych działań w obszarach zarządzania stanowi jedno z najważniejszych wyzwań administracji samorządowej. Dlatego serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w Konkursie i podzielenia się zrealizowanymi działaniami, które zmierzają do ulepszania organizacji wewnętrznej pracy urzędu i poprawy jakości usług realizowanych przez samorząd. Niech staną się dobrym przykładem dla innych samorządów!
Celem Konkursu jest identyfikacja dobrych praktyk i ich popularyzacja i upowszechnianie. Szukamy rozwiązań: innowacyjnych, możliwych do replikacji, skutecznych, przydatnych i o znacznym zasięgu w sześciu obszarach:
  • Zarządzanie relacją z klientem urzędu
  • Nowoczesne zarządzanie zespołem i rozwój pracowników
  • Organizacja pracy w nowej rzeczywistości
  • Benefity, motywacja i dobrostan pracowników
  • Zarządzanie informacją i cyfrowa transformacja urzędu
  • Współtworzenie kultury organizacyjnej i zaangażowanie społeczne.
Podsumowanie konkursu i prezentacja wyróżnionych praktyk odbędzie się 30 września podczas IX Krajowego Kongresu Sekretarzy.
Główną nagrodą w konkursie jest voucher w kwocie 3000 zł na szkolenia realizowane przez naszą Fundację.
Termin składania zgłoszeń to 31 lipca 2025 r. Wypełniony i podpisany wniosek należy wysłać na adres konkurs@frdl.org.pl. Więcej informacji o konkursie można znaleźć TUTAJ.