INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Witamy Państwa na kolejnym Kongresie Sekretarzy, przekazujemy garść informacji organizacyjnych i logistycznych, które pomogą Państwu sprawie uczestniczyć w wydarzeniu.
Kongres rozpoczynamy o godzinie 10:00, przerwę obiadową zaplanowaliśmy na godzinę 13:50.
Zdjęcie grupowe – 13:40-13:50 😉
Po godzinie 17:00 mamy czas na networking. Zapraszamy do foyrer na rozmowy i dyskusje z Sekretarzami, gośćmi i partnerami kongresowymi. Życzymy inspirujących rozmów!
Uczestników którzy uczestniczą w Kongresie w pakiecie z kolacją zapraszamy od 19:45 do sali balowej (piętro II). Życzymy miłego wieczoru i nocy!
Drugiego dnia zajęcia rozpoczynamy o 9:00 (Sala nr 3) lub 9:30 (Sala nr 1 i Sala nr 2). Kongresowe dyskusje będziemy prowadzić do 14:30, a następnie zaprosimy Państwa na lunch.
KLUCZOWE INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- Doba hotelowa– zameldowanie od 16:00, wymeldowanie do 12:00
- Godziny śniadania– od 06:30 do 9:30. (o 9:30 rozpoczynamy II dzień zajęć, proponujemy już wtedy wymeldować się tak, by nie tracić cennych dyskusji i prelekcji)
- Bagażownia jest przy recepcji hotelowej – parter, szatnia na II piętrze – piętro konferencyjne, przy schodach/windach
- Recepcja kongresowa– parter przy schodach na piętro kongresowe
- Recepcja z materiałami kongresowym – poziom kongresu II piętro
- Poziom kongresu/sala kongresowa (zajęcia + kolacja) – II piętro
- Program aktualny jest na kongressekretarzy.pl w zakładce PROGRAM.
- Uroczysta kolacja o godzinie 20:00.
Pozdrawiamy serdecznie i służymy Państwu pomocą!